YEAH xd.

Po wyczekanym treningu ;3.
SUUUPEEER ! :D.
było po prostu świetnie.
Amy była cudowna.

Wchodzimy, wchodzimy, a tu ją energia rozpiera. Przez pierwsze chwile tylko odchodziła od psów, ale nie dziwie się. Po cieczce, przez którą każdy chciał się do niej przystawiać miała pewnie samców dość xD. Plany: tunele i skikanie, okej. Zobaczymy. Hm, to był trzeci trening a ona nie chciała wcześniej skakać. Spróbować nie zaszkodzi. Przeskoczyła. Świetnie, za pierwszym razem - idealnie :D. Nawet gdy wracałam to sama chciała ^^. Zmęczyła się, chwila odpoczynku. Potem tunel, co szło równie dobrze :D. Znowu przerwa. No to łącznie. Hop, tunel. Była baaardzo zmęczona ale i taaak zadowolona ^^. Chciała podkradać żarło xD. A zdjęcia mam tylko takie, nie było jak innych zrobić ;d.

Comments

3 Responses to "YEAH xd."
  1. gravatar kaskaa says:

    Jak zrobiłaś, że w linkach są daty ost. aktualizacji? U mnie w ustawieniach linków nie ma takich opcji :/

  2. gravatar kaskaa says:

    Właśnie przy ŻADNYM szablonie tego u mnie nie ma... Ostatnio miałam ten co Ty i też nie było...

  3. gravatar K says:

    Witaj Karii (równieśniczko przy okazji;))
    fajny blog i piękne psiaki. Amy- ładnie.

    Pozdr.

    www.kooora.blooog.pl

Speak Your Mind